Kako organizirati uspomene s vjenčanja?

Ovaj smo tjedan dragi i ja "proslavili" šest mjeseci braka pa me ta naša mala obljetnica potaknula da napišem još jedan post o vjenčanju, točnije organiziranju uspomena s vjenčanja.

Fotografije, čestitke, pozivnice, zahvalnice, sitni ukrasi... sve je te stvarčice lijepo sačuvati (pospremiti ili izložiti) pa se s vremena na vrijeme prisjetiti lijepih trenutaka.
















1. Fotografije
Fotografije s vjenčanja možete pospremiti na nekoliko načina - u album koji dobijete od fotografa ili ukrasnu kutiju, a izložiti na polici ili zidu.

Svoje fotografije čuvam u albumu, a one posebno drage sam isprintala, umetnula u okvir i izložila na polici u dnevnom boravku. Povoljne, a lijepe okvire možete pronaći u Offertissimi! U budućnosti definitnivno planiram izložiti neke fotke i na zidu. :)



Ostale ideje:

Izvor: Gulf Coast Imaging Studios
Izvor: Two Twenty One
2. Čestitke
I čestitke, kao i fotografije, možete pospremiti u kutiju, a izložiti povezane mašnom, spojene prstenom ili u okviru za fotografije. Ako vam ih pak nije žao "uništiti", od njih možete napraviti malo umjetničko djelo.

Svoje sam čestitke jednostavno povezala bijelom trakom, napravila mašnu i izložila ih na polici.



Ostale ideje:

Izvor: AiryFairyMakeUp
Izvor: Banksyface
Izvor: La Goes Domestic
3. Pozivnice, zahvalnice, sitni ukrasi...
Osim fotografija i čestitki, sačuvala sam i druge stvarčice - pozivnice, zahvalnice, ukrase za goste i sve ono što me podsjećalo na taj dan. Najbolji način za čuvanje takvih stvari definitivno je kutija. Imam sreće što se kuma bavi salvetnom tehnikom pa mi je darovala ukrašenu drvenu kutiju. :) U njoj, daklem, čuvam jednu pozivnicu, brojeve za označavanje stolova, jednu staklenku s medom, dva ukrasa za goste (muški i ženski), DVD s fotografijama, ruže (dio dekoracije na torti), kamenčiće (dio dekoracije prostora), kutiju s prstenom i cvijet koji sam nosila u kosi. :)



Kutiju ne morate ukrašavati salvetnom tehnikom, zapravo, kutija ni ne mora biti drvena - možete jednostavno preurediti staru kutiju od cipela, ali jamčim vam da će vam ove sitnice, kad otvorite kutiju, izmamiti osmijeh na lice. :)

Ništa, nadam se da će vam ovi savjeti pomoći u organiziranju vaših uspomena s vjenčanja. Čuvate li sitnice kao što su ukrasi za goste, dekoracije s torte ili niste toliko sentimentalni? :P

Oznake: , , ,