Još malo o vjenčanju - pozivnice i ukrasi za goste

Ovog petka slijedi mali opis DIY projekta za vjenčanje. Kao što sam spomenula u prošlom postu o vjenčanju, ako ste imali vješti u rezuckanju, isplati se sam napraviti pozivnice i ukrase za goste.

Pa onda krenimo...

1. Pozivnce
Za pozivnice sam koristila tvrdi narančasti papir kupljen u Mülleru, bjelkasti sjajni papir (Stardream Crystal) kupljen u Prosvjeti i bijelu traku kupljenu na i-Beju.

Sam postupak izrade sjajno je na svojem blogu opisala Unique Hrebina. Ja sam jedino, umjesto ravnala i starog CD-a, koristila šablonu od pleksiglasa koju mi je izradio zaručnik. Korištenjem šablone pozivnica se prije izreže (tj. ocrta skalpelom) jer nije potrebno mjerenje.

U omot od narančastog papira običnim sam ljepilom u stiku zalijepila papir s tekstom kojeg su mi izradili u tiskari (ako kod kuće imate laserski printer, tekst možete i sami isprintati - jedino pazite na "debljinu" papira kojeg ćete koristiti). Tekst sam pronašla onlajn i malo ga prilagodila.

Cijelu pozivnicu zavezala sam bijelom trakom i napravila mašnu. S mašnom sam, iskreno, imala najviše problema - u jednom sam trenutku čak požalila što sam se primila izrade pozivnica jer mi vezanje mašne nikako nije uspijevalo, barem ne onako lijepo kao na pozivnicama koje su me inspirirale. Tu je u pomoć uskočio dobri stari JuTjube i ovaj video. Krajeve mašne malo sam "spalila" upaljačem kako se ne bi pokidali.


I to je to što se tiče pozivnca. U principu sam sve radila onako kako je u tutorijalu opisala Maja s gore navedenog bloga. Ako vas ipak zanimaju točne mjere, cijene, količine i sl. pitajte pa ću rado odgovoriti u komentarima. :)

2. Ukrasi za goste
Dugo sam se nećkala oko izgleda ukrasa za goste. Htjela sam nešto elegantno, ali jednostavno za izradu. Švrljajući forumom, pronašla sam ovu fotografiju i oduševila se. :)


Nakon malo mozganja, zaključila sam da mi treba bijela traka (naručila sam je kod istog selera kao i traku za pozivnice) i narančasti kamenčići (koje sam, naravno, naručila na i-Beju ).

Postupak izrade tako je jednostavan da ću ga samo kratko opisati.

Daklem, za muške ukrase trebalo mi je:

Savinula sam 1/4 trake od 11 cm te 2/4 (krajeve) trake od 12 cm i zalijepila vrućim ljepilom. Na sredini sam zalijepila traku od 7 cm (kako se ne bi vidjeli tragovi spajanja) i na nju kamenčić. Kraj donje trake (one od 11 cm) sam odrezala ukoso i "spalila" upaljačem.


Za ženske ukrase trebalo mi je:

Postupak je sličan kao i kod izrade muških ukrasa samo što sam krajeve obje trake savinula prema unutra.

Muški ukrasi lijepit će se samoljepljivom trakom, a ženski zavezati oko ruke (za to služi 30 cm bijele trake širine 1 cm).



Ovakve ukrase stvarno nije komplicirano napraviti, samo treba malo truda i vremena. :) Ako imate kakvih pitanja, bilo u vezi pozivnica bilo ukrasa, slobodno me pitajte u komentarima.

Oznake: ,