DIY košara

Hm, nadam se da vas naslov neće zavarati, nisam znala kako da ga bolje sročim - uglavnom, nije riječ o pravljenju nove košare nego preuređenju stare! :)

Daklem, opet jedan post gdje sam iz nečeg starog napravila nešto novo. Sve moje brze i jednostavne DIY spremnike možete pogledati klikom ovdje.

Ovaj mi je put trebao neki spremnik za ručnike u kupaonici. Odluka je pala na košaru, ali umjesto da je kupim, odlučila sam preurediti jednu staru koju sam pronašla u kući (eto, možda čak nije ni loše što baka i djed sve čuvaju, ha ha ha; ako ne znate o čemu ja to, pročitajte komentare ispod Zubinog posta).

DIY košara

Za ovaj mini mejkover trebalo mi je sljedeće: stara košara, crni sprej, stara suprugova majica, kemijska olovka, škare, igla i konac.

Ajmo onda redom:

1. Košaru sam najprije dobro očistila od nečistoća - prašine i paučine.

Preuređenje stare košare


2. Potom sam je poprskala crnim sprejem sa svih strana - prvo donju pa nakon sušenja gornju. Kod pletenih košara treba paziti da se sve ravnomjerno poprska; često s jedne strane izgleda savršeno, a kad je malo okrenete vidite da nedostaje boje.

Prskanje košare

Pravilno bojanje pletene košare

3. Košaru sam ostavila da se dobro osuši, a za izradu "navlake" iskoristila sam suprugovu staru majicu.

Stara majica kao navlaka za košaru

4. Na unutarnjoj strani majice kemijskom sam olovkom označila liniju - mjesto linije ovisit će o tome koliko vam je duboka košara; moja je prilično plitka pa sam liniju povukla negdje na pola puta od pazuha do kraja majice.

Označavanje linije na navlaci za košaru


5. Majicu sam tada zašila po označenoj liniji (onako, valovitim šavom; nadam se da kužite o čemu pišem, totalni sam amater u šivanju što se vidi iz priloženog).

Šivanje navlake za košaru

6. Nakon šivanja, odrezala sam višak majice (možda jedan centimetar iznad linije).

Rezanje iznad označene linije na navlaci za košaru

7. Buduću "navlaku" sam tada ispeglala, preokrenula i "nabrala".

Nabiranje navlake za košaru

8. "Navlaku" sam na kraju namjestila u osušenu košaru.

Namještanje navlake za košaru


9. I to je to! Unutra sam složila ručnike i košaru stavila na perilicu rublja.

DIY košara za ručnike

DIY košara za ručnike

Ništa, nadam se da vam se sviđa ovaj mali projektić. Meni je posebno drag jer ima više svrha, i organizacijsku i dekorativnu, a nije koštao ni kune jer sam sav materijal već imala. Plus je i taj što unutra držim Ikeine mini ručnike za čišćenje lica (ručnike sam kupila prošle godine Sofiji, ali nismo ih baš koristili pa sam ih odlučila upotrebljavati umjesto jednokratnih blazinica). Ako ste čitali ovaj post, znate da ne kupujem sredstva za čišćenje lica nego ga čistim kokosovim uljem. E pa, ovi su ručnici savršeni za to. :)

DIY košara

Kad ste već tu, pročitajte što na temu nekupovanja određenih proizvoda kaže Sofija s bloga "Kako je lepo živeti lako".

Uživajte mi u vikendu!

Oznake: , , , ,