Što ponijeti na plažu s bebom?

Prošli smo tjedan uživali na moru pa sam s vama odlučila podijeliti što se sve krilo u našoj torbi za plažu, tj. što smo sve ponijeli na plažu s bebom (ok, Sofi više baš i nije beba nego hm, todler?; uglavnom, znate na što mislim).

Što ponijeti na plažu s bebom?

Vjerojatno sve mame, kao i mene, brinu klasični problemi: "Što ako izgori? Što ako padne i ogrebe se? Što ako se pokaka u vodi ili kraj nečijeg ručnika? Što ako se uplaši vode?" Iako su ovi problemi rješivi, ipak mogu uzrokovati manje ili veće neugodnosti.

Evo onda nekoliko savjeta koji će pomoći u rješavanju tih problema ili njihovom sprječavanju (vjerojatno ih već znate, ali nije na odmet ponoviti ih još jednom).
odlazak-na-plažu-s-bebom

Mi smo odlasku na plažu pristupili minimalistički pa smo ponijeli samo osnovne stvari (pomoglo je i to što je Sofi već veća, ali i blizina plaže).

Daklem, na plažu smo nosili:
*ovo smo nosili samo prvi put

Naravno, na plažu smo već došli sa šeširima i kupaćom opremom, a sve je ovo stalo u jednu torbu, tj. ceker iz Lidla! :)

Što je u mojoj torbi za plažu?
Da, ovo sam fotkala na plaži. I ne, uopće me nitko nije čudno gledao. :D
Ništa, to je to! Nadam se da će vam pomoći ovi savjeti i lista stvari. Što vi nosite na plažu sa svojom bebom?

Oznake: , , ,