Kako očistiti kalup za muffine?

Današnji je post nastao malo... slučajno. Iako inače planiram postove, ovaj je napisan potpuno neplanirano, a za sve su krive jagode. I mafini s jagodama. ;)

Kako očistiti kalup za muffine?

Daklem, neki dan mi se u hladnjaku nakupilo brdo jagoda (što kupljenih, što naraslih u bakinom vrtu) pa sam na brzinu trebala smisliti što s njima da se ne pokvare (jer ih nažalost ne možemo sve odjednom pojesti).

Ako pratite blog i moje objave na Fejsu, znate da pokušavam jesti što manje kaloričnih kolača i grickalica pa se u zadnje vrijeme trudim raditi što zdravije deserte. Iz tog razloga nisam dugo dvojila što s jagodama - odluka je pala na zdrave mafine čiji sam recept pronašla na blogu Natalie's food & health! Obožavam ovako brze, jednostavne i zdrave recepte. A pomoglo je i to što sam sve sastojke već imala kod kuće. ;)

Muffini s bananom i jagodama


Malo integralnog brašna, malo kokosovog ulja i grčkog jogurta i odličan desert je tu. Nemojte samo ponoviti moju grešku i smjesu staviti u papirnate košarice jer će vam se zalijepiti (ups!). Piše u receptu, ali ja sam automatski sve strpala u košarice. :( No svejedno su bili jako fini!

Ajmo sad mi na temu ovog posta.

Daklem, nakon što sam ispekla spomenute mafine, skužila sam da bi bilo vrijeme da očistim i kalup. Uvijek pazim da mi smjesa ne iscuri uokolo, ali nažalost dogodi se... I onda pretvori u ovo:

Čišćenje kalupa za muffine - prije


Ne baš lijepi prizor. Malo sam švrljala netom i pokušala naći neki jednostavan način za uklanjanje tih zagorenih mrlja. Priliku sam odlučila dati ovom triku. Uz klasično zagrijavanje vode u pećnici, doda se još malo sode bikarbone!

No krenimo redom:

1. Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva.

2. U cca jednoj litri tople vode otopite 2 žlice sode bikarbone.

Čišćenje kalupa za muffine - soda bikarbona


3. Ulijte u kalup (ja sam kalup stavila u veliki lim).

4. Sve zajedno stavite u pećnicu i ostavite dvadesetak minuta.

5. Izvadite iz pećnice, pričekajte da se voda malo ohladi pa onda sve istrljajte vodom i sredstvom za pranje suđa.

Iako je rezultat daleko od savršenog (za to biste trebali kupiti novi kalup, ha ha ha), ipak sam njime zadovoljna jer izgleda mnooogo bolje nego prije.

Čišćenje kalupa za muffine - prije i poslije


Eto, nadam se da ćete isprobati ovaj način čišćenja. Ili imate neki drugi (bolji)? Podijelite svoja iskustva u komentarima.

Ugodan vikend!

P.S. Nemojte zaboraviti isprobati i mafine! Sezona je jagoda pa bi bilo šteta ne napraviti ih.

Oznake: