3 isprobane "pintrestične" ideje za Valentinovo

Nije tajna da blogeri za svoje DIY projekte inspiraciju često crpe s neta, posebno Pintresta. Budući da nam se bliži Valentinovo, odlučila sam pretražiti Pintrest, pronaći neke jednostavne, brze i jeftine DIY ideje te ih isprobati u praksi, naravno, uz svoj mali tvist.

DIY ideje za Valentinovo


Krenimo redom:

1. ideja - Dekoracija "Two little lovers sitting in a tree"
Prva se ideja odnosi na jednostavnu, ali efektnu dekoraciju za npr. police za knjige. Trebat će vam okvir za fotografije, papir, računalo, printer, škare i neki konac. Detaljne upute možete pronaći ovdje.

Ja sam umjesto papira sa svojim tekstom, drvo izrezala od papira iz stare knjige i malo ga zarotirala. Standardnu valentinovsku crvenu zamijenila sam žutom i zlatnom bojom, a konac pisanjem markerom po staklu.

Valentinovo - dekoracija za police

2. ideja - Palačinke u obliku srca
Druga se ideja odnosi na palačinke, ali ne bilo kakve, nego one u obliku srca. Fora ideja za valentinovski doručak ili desert. :) Ono što mi se svidjelo kod ove ideje je to što kalup srca nije potreban, tj. možete ga napraviti sami uz pomoć aluminijske folije. Upute pronađite na ovom linku.

Doduše, ja nisam imala ni kalup za kolače, nego sam jednostavno svinula foliju i oblikovala je u srce. Palačinke sam napravila prema receptu kojeg možete naći u opisu videa blogerice i  jutjuberice AiryFairy.

Valentinovo - palačinke u obliku srca


3. ideja - Poklon za njega "Volim te više od..."
Ovaj je poklon zapravo nastao od dvije ideje, ove i ove (prva na popisu). 

Trebat će vam okvir za fotografije, papir, olovka (ili računalo i printer) te najdraža slastica. Razmišljala sam da umjesto Twixa stavim malo pakiranje Linolade, ali neke su ljubavi ipak veće, ha ha ha ha. :D

Valentinovo - poklon za njega

Sviđaju li vam se ove ideje? Isprobavate li i vi ideje s Pintresta? Što ćete pokloniti svojoj boljoj polovici za Valentinovo? Pišite mi..

P.S. Fotografije u kolažima slijeva "skinute" su s navedenih linkova. I da, ime sretne dobitnice koja je osvojila knjigu u darivanju objavljeno je ovdje!!

Oznake: , , , , ,