Godišnja inventura #1

Odmah na početku, sretna vam nova 2016. godina! Nadam da će vam biti još bolja i uspješnija od stare. :) Za današnji brzinski blagdanski post pripremila sam vam kratki pregled najčitanijih postova u protekloj godini, kao i popis tema o kojima bih željela pisati ove godine.

Sretna nova godina!

Pa, krenimo redom...

Najčitaniji postovi 2015. godine 
(možete ih pronaći i s desne strane u kućici "Popularni postovi")

1. Izrada planera (2. dio)
Definitivno najčitaniji post u protekloj godini je post o izradi DIY planera. Drago mi je što je jedan od mojih prvih postova ujedno i najčitaniji. :)

Izrada planera


2. Planer za vjenčanje i dvije-tri o organizaciji vjenčanja
Drugo mjesto drži još jedan post o planerima, ovaj put za vjenčanje. Buduće mladenke, ako ste slučajno propustile, na blogu možete skinuti i besplatne predloške za vjenčani planer, a link potražite ovdje.

Planer za vjenčanje

3. Planer 2015. + besplatni predložak za tjedno planiranje
Ha ha ha, i treće mjesto drži post o planeru. Planer iz ovog posta bio je moj vjerni prijatelj protekle godine, a s današnjim je danom dobio malo drugačije ruho što ćete vidjeti već u idućem postu! A da ja pišem samo o planerima? :D

DIY planer

4. Marie Kondo - Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život (recenzija)
Na četvrtom i zadnjem mjestu ove kratke liste je recenzija knjige Marie Kondo i priča o njezinoj KonMari metodi organizacije. Tko još nije pročitao knjigu, definitivno mu preporučujem da je pročita. :)

KonMari metoda


Koje teme očekivati na blogu u ovoj godini?
I ove ćemo se godine družiti svaki petak, a na blogu i dalje očekujte različite teme o organizaciji, planerima, DIY projektima, čišćenju i uređenju doma. Možda osvane i jedan nešto privatniji post s iznenađenjem. :) Za početak, voljela bih vam pokazati svoj novi/stari planer, drugi dio posta o uređenju predsoblja, a okušala sam se i u pospremanju odjeće prema KonMari metodi. Zato petkom rezervirajte nekoliko minutica za moj blog! :) :)

Hvala vam na svim upitima i komentarima i još jednom, od srca vam želim sve najbolje u novoj godini!