Mini mejkover stare ogrlice

Stajtment ogrlice već su nekoliko sezona mast hev komad nakita. Dostupne su u trgovinama specijaliziranim za prodaju nakita i u trgovinama odjeće. Ako ste pak vješte s izradom nakita, možete ih napraviti i same. 

Danas ogrlicu nećemo raditi ispočetka, ali ćemo osvježiti jednu staru. Sigurna sam da i vi imate starih ogrlica koje vam se više ne sviđaju - ne morate ih baciti ili dati nekome i kupovati druge, nego ih u nekoliko poteza možete pretvoriti u nove. Trebat će vam lak za nokte u željenoj boji ili akrilna boja, spužvica ili kist te sprej u zlatnoj ili srebrnoj boji (ako želite promijeniti i boju lanca).

Makeover statement ogrlice

Meni se na mojoj ogrlici više nije sviđala boja, tj. za jednu mi je kombinaciju trebala ogrlica druge boje. Ogrlica je bila bjelkasta sa šljokicama, a ja sam željela plavkastu nijansu.

Statement ogrlica


Budući da su kamenčići na ogrlici hrapave površine i prekriveni šljokicama, odlučila sam koristiti akrilnu boju u plavoj nijansi i spužvicu (u nedostatku one slikarske, koristila sam komadić kuhinjske).

Pribor za makeover ogrlice


Boju sam istisnula u posudicu i laganim, tapkajućim potezima prenijela je na kamenčiće. Budući da sam nanosila vrlo tanke slojeve, boja se osušila u nekoliko minuta. 

Makeover statement ogrlice - bojanje


I to je to! Brzo i jednostavno. Za cijeli projekt trebalo mi je desetak minuta.

Makeover statement ogrlice




Kao što sam gore spomenula, osim akrilne boje, možete koristiti i lakove za nokte. Oni su pogodniji za kamenčiće koji imaju glatku površinu. Ovdje je nekoliko primjera za inspiraciju. :)

{Izvor: This Fashion is Mine}








{Izvor: Pink Chai Living}
Ništa, nadam se da vam se sviđa mini mejkover moje ogrlice. Jeste li i vi kad preuredili neki stari komad nakita?

Oznake: