Kako napraviti natpis za zid u PicMonkeyju?

Volim citate i razne poruke - na odjeći, jastucima, policama, zidu... Prije nekoliko godina sve su moje majice imale neki natpis (kad bih ušla u trgovinu, sve što bih vidjela su natpisi, natpisi i još natpisa, ha ha ha). Sve više mi se sviđaju i natpisi na zidu, uokvireni kao fotografije. Ako se sjećate posta o uređenju kupaonice, primijetit ćete da ova opsesija traje već neko vrijeme. Doduše, prije sam za izradu ovakvih natpisa koristila tek programzaobraduteksta, a danas se volim poigrati programom PicMonkey. Ovaj mi se program izrazito sviđa - ima odlične opcije, jednostavan je, i ono najbolje, besplatan!

Nedavno sam odlučila ukrasiti zid u blagovaonici i, između ostalog, napraviti jedan natpis, isprintati ga, uokviriti i postaviti na zid. No, prije nego što s vama podijelim završni rezultat, odlučila sam napisati mali tutorijl o izradi natpisa u PicMonkeyju.

Picmonkey natpis za zid

Pa krenimo...

1. Odabir veličine predloška
Otvorite program i mišom prijeđite preko gumba Design. Izaberite veličinu predloška. Ja sam izabrala 8 x 10.


2. Odabir i pisanje teksta
Odlučite koji tekst želite napisati. Budući da ovim tekstom želim ukrasiti zid u blagovaonici, izabrala sam tri jednostavne riječi - "Jedi, pij, uživaj". :) Pritisnite gumb Text (Tt) pa Add text i upišite tekst u kućice. Preporučam da svaku riječ upišete u svoju kućicu.


3. Odabir fonta
Uredite tekst po želji. Klikom na riječ, otvorit će se prozor u kojem možete izabrati veličinu i boju fonta, a s lijeve strane je izbornik u kojem ćete izabrati vrstu fonta. Ja sam odabrala font Ultra za riječi "jedi" i "uživaj", a font Meie Script za riječ "pij". 


Fontove možete kombinirati prema želji, ali najbolji efekt daje kombinacija kontrasnih fontova.


4. Uređivanje teksta
Na gornjoj fotki možete primijetiti da sam već posložila tekst, ali sam ga namjerno ostavila crne boje. Razlog tome je što sam ga odlučila "maskirati" fotografijom. Kako "maskirati"? Znate ono kad slova izgledaju kao da su izrezana iz fotografije? E, to. :) Vi tekst možete ostaviti i ovako, ako vam se sviđa. Možete dodati i neki crtež, recimo ovdje bi se dobro uklopio crtež vilice i noža, a možda i neke čaše. Ako vas zanima kako "maskirati" tekst, najprije pritisnite gumb Combine all image elements, a zatim pronađite neku fotku i umetnite je kraj teksta (pritisnite gumb Overlays pa Your Own). Raširite fotku preko slova i u prozoru koji će vam iskočiti pritisnite Blend Modes - Lighten.




5. Spremanje slike
Nakon što završite s uređivanjem fotke, spremite je pritiskom na gumb Save. Upišite naslov i odaberite kvalitetu.



I to je to! Sad vam jedino preostaje isprintati natpis i uokviriti ga. Ili napraviti svoj. Naravno, kao što sam već spomenula, ne morate koristiti opciju "maskiranja" teksta, možete se samo poigrati bojom fonta ili umetnuti neki crtež. Napravite onako kako vam se najviše sviđa! :)

Volite li i vi natpise? Koristite li PicMonkey?

P.S. Ispričavam se što nisam objavila post prošli petak - malo sam se zaokupila mijenjanjem dizajna bloga. Nadam se da vam se sviđa. :)

Oznake: , , , ,