3 savjeta za čišćenje koji zbilja djeluju

Znate onaj osjećaj kad pokušavate nešto očistiti (npr. prljavi štednjak), a mrlje i dalje svojeglavo ostaju? Frustrirani, sjednete pred računalo i onlajn pokušavate naći neko rješenje (jer očito sredstvo koje koristite ne daje željene rezultate) pa vam se na ekranu pojavi 100 prijedloga koji možda djeluju, a možda i ne. Frustracija raste, a volja za čišćenjem opada. Pa kome se ionako da čistiti? :P

Moram priznati da se to i meni nekoliko puta dogodilo pa bih danas s vama željela podijeliti nekoliko savjeta za čišćenje prilično prljavih površina (pogotovo ako se ne čiste redovito) koji zbilja djeluju. Štednjak, mikrovalna pećnica, WC školjka - sve su to površine s kojih se masne mrlje i kamenac teško odstranjuju, no uz pomoć obične sode bikarbone, malo octa, limuna i vode mogu zablistati kao nove!

1. Čišćenje štednjaka sodom bikarbonom
Kad smo se uselili u stan, štednjak je bio u prilično lošem stanju (slično kao i perilica rublja). Trudila sam se oribati ga kupovnim sredstvima za odstranjivanje mrlja, međutim, mrlje ni makac. Onda sam onlajn pronašla ovaj video i odlučila isprobati čišćenje sodom bikarbonom. Mogu reći da sam reagirala slično kao i teta u videu, ha ha ha. Dabl ekšn! :D


2. Čišćenje mikrovalne pećnice limunom
Iako pokušavam mikrovalnu pećnicu očistiti svaki put nakon upotrebe, ipak se dogodi da mi tu i tamo promakne koja mrlja. U pomoć tada stiže voda, limun i ovaj video.


3. Čišćenje WC-školjke octom i WC-papirom
Ok, moram priznati da me ovaj video totalno oduševio (veselim se malim stvarima, šta ćeš :P). Nisam vjerovala da je prastaru školjku punu kamenca moguće očistiti na tako jednostavan način, sve dok i sama nisam isprobala trik s octom i WC-papirom. Najbolje bih ovdje zakeljila fotku školjke koja sad izgleda kao nova! :D Uglavnom, ako je i vaša školjka puna kamenca, definitivno pogledajte ovaj video.


Ništa, to je to od mene za ovaj petak. Nadam se da ćete isprobati neki od savjeta i da će vam lakoća korištenja ovih prirodnih sredstava vratiti volju za čišćenjem! :) Uživajte u vikendu...

P.S. Ima netko kakav savjet o tome kako očistiti običnu pećnicu? Nekako mi soda ne pomaže.. :(

Oznake: ,