DIY "mramorna" posudica od FIMO mase

Danas vam donosim jedan organizacijsko-dekoracijski DIY post. Naime, prije nekih dva mjeseca sam na JuTjubu naletjela na ovaj video. Preslatka posudica od FIMO mase mi se vrlo svidjela pa sam je odlučila i sama napraviti te iskoristiti za organiziranje, odnosno odlaganje nakita. U međuvremenu, dok sam konačno nabavila FIMO masu, skužila sam da je i Pintrest prepun ovih posudica (samo upišite marbled clay dish). Uspjela sam "iskopati" i post u kojem je sve detaljno objašnjeno, a čini mi se da otuda potječe i originalna ideja. Uglavnom, vrlo zanimljiv projektić gdje posudica služi kao organizator, ali i dekoracija.

Daklem, trebat će vam: FIMO masa u željenim bojama (ja sam izabrala bijelu, crvenu i žućkastu), nož, papirnata podloga, čaša, posuda ili kalup u kojima ćete ispeći masu (ja sam koristila kalup za mafine), marker ili boja (opcionalno).

Sam postupak izrade ove posudice vrlo je jednostavan. Čak je i meni odmah uspjelo iako nemam mnogo iskustva s FIMO masom - jedino vam predlažem da kupite masu s oznakom SOFT jer će vam se od one CLASSIC ukočiti prsti. :P



1. Narežite FIMO masu. Iako u postu autorica spominje da koristi najviše bijele boje, sasvim je svejedno koju ćete boju najviše koristiti. Ako želite da prevladava crvena, uzmite više crvene boje, a ako želite bijelu, uzmite bijelu (bijela će "ublažiti" izgled ostalih boja pa ćete miješanjem bijele i recimo, crvene, dobiti roze nijanse). U principu, ne možete pogriješiti jer i korištenjem istih boja, dvije posudice neće izgledati isto.

2. Narezanu masu oblikujte u valjke duljine cca 10 cm.

3. Spojite valjke i motajući ih (kao kad cijedite rublje) oblikujte u jedan veći valjak.

4. Presavinite valjak i opet ga namotajte. Ovaj postupak ponovite dva, tri puta. Ako želite veće šare, tih dva, tri puta će biti dovoljno, a ako želite sitnije šare, ponovite još nekoliko puta.

5. Oblikujte lopticu.

6. Razvaljajte lopticu čašom u obliku kruga (na nekih 2-4 milimetra). Prije nego što je razvaljate, proučite lopticu i odlučite koji vam se uzorak najviše sviđa pa tu stranu ostavite kao gornju (odnosno unutarnju kad posudica bude gotova). Ako vam se ne sviđa oblik kojeg ste dobili valjanjem, slobodno ga možete izrezati u pravilniji krug.

7. Razvaljanu masu položite na naopako okrenut kalup za mafine, posložite rubove (ja sam ih malo naborala) i stavite peći u pećnicu prema uputama na pakiranju. Moja se FIMO masa pekla u prethodno zagrijanoj pećnici na 110 stupnjava 30-ak minuta (možete je slobodno ostaviti i koju minutu duže).

8. Posudicu maknite iz kalupa i ostavite je da se potpuno ohladi. Pazite da je ne oštetite prilikom vađenja jer je masa još prilično savitljiva - stvrdne se tek kad se ohladi. Po želji rub posudice možete obojati markerom ili bojom.

I to je to! Preslatka posudica je gotova.

U njoj ne morate čuvati samo nakit, može vam poslužiti i za čuvanje sitnog uredskog pribora ili pak kovanica. Mogućnosti je bezbroj!


Sviđaju li vam se ovakve posudice? Volite li i vi raditi s FIMO masom?

Oznake: , , , ,