Tri najdraže blogerice/youtuberice

U današnjem vam postu želim predstaviti svoje najdraže blogerice, odnosno youtuberice. :) Većinom pratim strane blogove i kanale i to one vezane za organiziranje (zbilja? :P), čišćenje, uređenje doma i DIY projekte. Iako volim pročitati/pogledati sve što mi iskoči na popisu za čitanje/gledanje, njihovim se postovima i videima ipak najviše veselim.

Pa, krenimo...

Jen - IHeart Organizing
Vjerojatno moja najdraža blogerica. Obožavam njezin način pisanja, smisao za organiziranje i dekoriranje te prekrasne fotografije. Mislim da bih u njih mogla buljiti satima... Velikaaa inspiracija! Posebno se veselim nadolazećem preuređenju kuhinje.

Melissa - Clean My Space
Ako ne znate kako očistiti štednjak, pećnicu, tave ili bilo što drugo što vam padne na pamet, svakako se pretplatite na njezin kanal. Profesionalka u čišćenju, jednostavna i simpatična. Voli soda bikarbonu i ocat (definitivno me navukla na korištenje prirodnih sredstava za čišćenje), a tu i tamo se u videima pojavi i njezin čudni susjed, he he...


Cas - OrganizedClutterbug (prije Malitose79)
Kreativna, energična i duhovita. Iako za sebe često kaže da je lijena :), njezina je kuća uz troje djece uvijek uredna. Voli DIY projekte, posebno preuređivanje starog namještaja. Sviđaju mi se i njezine tematske večere i druge zanimljive aktivnosti za djecu.


Kao što sam spomenula, pratim i druge blogove/kanale slične tematike, ali ove tri dame jednostavno obožavam. I mislim da sam pročitala/pogledala sve živo što su objavile.

Nadam se da ćete i vi škicnuti njihove stranice (ako ih već ne pratite) i iskoristiti neki od njihovih savjeta. Ili pak samo sliniti nad fotografijama... :P

Koje blogove i kanale vi pratite? Tko vas oduševljava svojim pisanjem ili savjetima?

Oznake: