DIY "pomagala" za planer (2. dio)

U prošlom sam vam postu predstavila izradu straničnika, naljepnica i TO DO liste, a u ovom slijedi izrada držača za olovku, džepića za spremanje sitnica i stranice za držanje samoljepljivih papirića.


Pa krenimo...

1. Držač za olovke
Za izradu ove korisne stvarčice trebat će vam elastična trakica, pištolj s vrućim ljepilom i škare. Trakicu sam omotala oko olovke i zalijepila vrućim ljepilom. Zatim sam odrezala višak i trakicu s rupicom zalijepila na zadnju stranicu planera. Vrlo jednostavno, zar ne?




2. Džepić za spremanje sitnica
Ovaj je džepić vrlo praktičan za spremanje različitih sitnica, npr. naljepnica, a njegova je izrada brza i jednostavna. Običan bijeli papir izrezala sam prema dimenzijama planera i obljepila ga samoljepljivom prozirnom folijom (i s jedne i s druge strane). Nakon toga sam na poleđinu dodala samoljepljivu traku i džepić zaljepila na zadnju stranicu planera. Kao što sam napisala, u tom džepiću možete čuvati naljepnice, ali i podsjetnike, TO DO liste i sve što vam padne na pamet. :)



3. Stranica za držanje samoljepljivih papirića
I ovu je stvarčicu vrlo lako izraditi - trebat će vam samo papir, škare, samoljepljiva folija i bušilica za papir. Papir sam izrezala prema dimenzijama A5 formata, obljepila ga folijom, izbušila rupice i umetnula ga na početak planera. Na ovoj stranici držat ću samoljepljive papiriće koji mi ponekad trebaju pri planiranju. Pripazite samo da na stranicu ne zaljepite cijeli snop papirića jer će vam planer biti neravan i to će uzrokovati probleme s pisanjem.



Nadam se da vam se sviđaju i ovi prijedlozi i da ćete ih iskoristiti u "opremanju" svojeg planera. Ako imate bilo kakvih pitanju u vezi izrade ovih "pomagala" ili samog planera, slobodno mi pošaljite mejl. Rado odgovaram na vaše upite.

Oznake: , ,