DIY organizator ladice

U današnjem postu bit će riječi o organiziranju ladica. Ladice, posebno one u noćnom ormariću, mogu svašta sadržavati - lijekove, nakit, pribor za nokte, naočale... Ako ne pazimo što i kako u njih stavljamo, lako se mogu pretvoriti u ovo:


Osim što ovakav nered u ladici nije ugodan prizor, nije ni praktično (gdjejesadpinceta?). Da bih spriječila daljnje taloženje predmeta u ovoj ladici, odlučila sam izraditi mali organizator, tj. iskorištenoj kutiji za slanje paketa udahnuti novi život. :)

Prije nego što sam se bacila na izradu organizatora, izvadila sam sve predmete iz ladice i pokušala ih grupirati kako bih otprilike znala koliko mi pretinaca treba i koja će biti njihova veličina, dakako, izmjerila sam i samu ladicu (da se slučajno ne bi dogodilo da je organizator prevelik i ne stane u ladicu).

Nakon mjerenja i mozganja, krenula sam s izradom.

1. korak
Kao što sam već spomenula, za izradu organizatora iskoristila sam staru kutiju za slanje paketa jer je čvrsta i neće se raspasti.

2. korak
Pažljivo sam je raspakirala kako je ne bih oštetila.

3. korak
Izrezala sam je prema dimenzijama ladice. Kod rezanja treba pripaziti da se ostavi dovoljno materijala za ljepljenje krajeva.

4. korak
Od preostalog dijela izrezala sam pregrade, dakako, imajući u vidu broj i veličinu potrebnih pretinaca.

5. korak
Sve sam čvrsto polijepila.

6. korak
Na kraju sam organizator poprskala crnom bojom kako bih dobila ujednačen izgled. Može se prekriti i nekom lijepom tkaninom, no, ja sam se odlučila za sprej.


I to je to! Organizator ladice je gotov. Vrlo jednostavno, a praktično... :)

Organizator sam tada smjestila u ladicu i sve lijepo posložila prema kategorijama.


Prije & poslije:


Sviđa li vam se ovaj DIY organizator? Kako organizirate ladicu u noćnom ormariću?

Oznake: , ,