Tjedno planiranje menija

Imate li i vi problema sa smišljanjem jela koja ćete kuhati svaki dan? Ili su vam već dosadili svakodnevni odlasci u trgovinu jer vam je ponestalo jaja? Ako je vaš odgovor na ova pitanja potvrdan, pokušajte osmisliti tjedni meni!

Daklem, čemu uopće planiranje menija? 
Najprije ćete uštediti vrijeme, a onda i novac. Jednostavnije je svaki tjedan izdvojiti dvadesetak minuta za smišljanje jela koja ćete kuhati taj tjedan, nego svaki dan razbijati glavu i tratiti vrijeme čekajući u redu za blagajnu. I drugo, na ovaj ćete način izbjeći pretjerano trošenje novaca jer ćete kupiti samo ono što vam uistinu treba.

Kako krenuti?



Nakon što ste pripremili papir i recepte te odlučili na koji ćete način planirati, slijedi samo planiranje. :) Ja obično ne planiram sva tri obroka u danu, nego samo ručak, što znači da moram osmisliti sedam jela. Pri planiranju u obzir morate uzeti nekoliko stvari:

Pa, kako to izgleda:

Ovih sedam jela zapišite na papir, poredajte ih po danima (s obzirom na vrijeme koje vam je na raspolaganju), a pored njih (na drugu polovicu papira) zapišite namirnice koje su vam potrebne i morate ih kupiti. Taj popis ponesite sa sobom u trgovinu kako biste bili sigurni da ćete sve kupiti.


I to je to! Jednostavno, zar ne? Svoj tjedni meni možete i izložiti na vidljivom mjestu pa će svi ukućani znati što se taj tjedan kuha/jede. :)

Tjedni meni u okviru za fotografije
Tjedni meni na "školskoj ploči"
Tjedni meni na frižideru

Planirate li svoj meni? Koje vam je omiljeno brzinsko jelo (za one dane kad vam se ništa ne kuha)? Pišite...

U sljedećem postu očekujte nekoliko brzih houm tips.

Oznake: ,