Organizacija računa

Računi se, kao i pošta, često stvore tamo gdje ne bi trebali - na kuhinjskom pultu, na radnom stolu ili se pak nakupljaju u torbi ili novčaniku. Zašto uopće čuvati i organizirati račune? Kao što sam spomenula u prošlom postu, čuvanje računa mi omogućuje pregled nad troškovima i određivanje budžeta.

Kako organiziram račune?
Račune obično skupljam u novčaniku. Kad u pretincu za račune više nema mjesta, prebacim ih u omotnicu RAČUNI. Na kraju svakog mjeseca, zbrojim iznose na računima i upišem ih u tablicu. Nakon toga ih stavljam u mapu (može i kutiju) i čuvam u fajling kabinetu.

1. DIY kutija za račune
Ovu sam kutiju prije koristila, međutim, postala mi je premala (previše računaaaa...). Za njezinu izradu trebat će vam kutija, karton, papir, škare, računalo i printer. Kutiju (bilo kakvu, glavno da vam odgovara veličina) malo prebrišite i ukrasite po želji (ja sam izrezala bijele točke i stavila natpis RAČUNI). Iz kartona izrežite 6 pregrada prema dimenzijama kutije, zalijepite ih, a na svaku pregradu stavite oznaku mjeseca.



2. Mapa za račune
Ovu sam lepezastu mapu kupila vrlo povoljno u jednom trgovačkom lancu. Svidjela mi se jer je prostrana, odgovarajuće veličine i ima dovoljno pregrada. Jednostavno sam zalijepila oznake koje se dobiju s mapom i stavila natpis RAČUNI i REŽIJE. Vi je po želji možete ukrasiti, ali meni se baš takva jednostavna više sviđa.


Načina za organiziranje računa ima mnogo, na vama je red da prema svojim potrebama izaberete onaj koji vam najbolje odgovara. Račune ne morate čuvati prema mjesecima, možete osmisliti i druge kategorije (npr. privatni računi, poslovni računi, hrana, odjeća...), ali za praćenje troškova (što je i glavni razlog čuvanja računa) najjednostavnija je organizacija prema mjesecima.

Idući put očekujte post s malim DIY dekorativnim projektom!

Oznake: , , ,