Organizacija novčanika

Novčanici, novčanici... Nekome su oni pravi modni dodatak, a nekome tek stvarčica u kojoj drže novac i kartice. Kako god, bitno je da je novčanik organiziran. Upravo će o tome biti riječi u ovom postu.

Svoj sam novčanik naručila na I-beju (ne volim mnogo trošiti na novčanike, ali ipak mi se sviđaju oni elegantnog dizajna). Novčanik ima dva velika pretinca, jedan pretinac sa zatvaračem te osam manjih pretinaca.



Kako organiziram svoj novčanik?
Dva velika pretinca koristim za račune i novčanice, dakle, u jednom su novčanice, a u drugom računi - iz trgovine, drogerije, pekarnice itd. Na ovaj mi se način računi ne miješaju s novčanicama i mogu ih kasnije jednostavnije sortirati. Pretinac sa zatvaračem koristim za kovanice, a ostale pretince za dokumente i kartice.




Iako se ovakva organizacija novčanika nameće sama po sebi, savjeta o organiziranju nikad dosta. :) Naravno, ako imate više stvari koje nosite u novčaniku (a koje vam redovito trebaju), onda vam ovakav manji novčanik neće biti dovoljan, ali princip organizacije je sličan.

Sou, tips end triks:

Kako vi organizirate svoj novčanik? Nosite li mnogo stvari u novčaniku ili više volite minimalizam kao ja?

P.S. Ovaj mi se novčanik sviđa jer u njega po potrebi mogu staviti i mobitel pa se tako novčanik pretvara u malu torbicu.


Kad sam već spomenula račune, u sljedećem postu očekujte nekoliko savjeta o organiziranju pošte, a kasnije i samih računa! Stej tjund!

Oznake: