2. korak - Izrada razdijelnika i oznaka
Radi lakšeg snalaženja, recepte podijelite u kategorije, npr. Glavna jela - Doručak/večera, Glavna jela - Ručak, Prilozi, Deserti, Ostalo, Isprobati. U programuzaobraduteksta osmislite razdijelnike i oznake. Savjet: Na stražnjoj strani razdijelnika napravite tablicu Sadržaj u koju ćete upisivati imena jela koja se nalaze u fasciklu.
3. korak - Izrada predložaka za zapisivanje recepata
Recepte prikupljam na nekoliko načina. Najčešće ih isprintam direktno sa stranice, nekad ih prebacim u programzaobraduteksta pa obradim, nekad ih jednostavno izrežem/kopiram iz časopisa/kuharice, a nekad ih pak ručno prepišem. Da bi prepisani recepti ljepše izgledali, možete osmisliti i predložak za zapisavanje recepata (u skladu s cjelokupnim dizajnom fascikla).
4. korak - Printanje, rezanje, lijepljenje i umetanje recepata
Isprintajte, izrežite i zalijepite naslovnu stranicu i oznake (za printanje koristite tvrđi papir, npr. foto-papir), a isprintane razdijelnike i isprintane/izrezane/kopirane/prepisane recepte umetnite u plastične košuljice pa u fascikl. Plastične košuljice služe za zaštitu papira od mrlja - ovako zaštićene recepte možete slobodno primiti mokrim rukama i nećete uništiti papir.
I fascikl s vašim omiljenim receptima je gotov!
Kako vi organizirate svoje recepte? Volite li više papirnate ili digitalne verzije?
P.S. Na prednju i stražnju unutarnju stranu fascikla možete dodati i tablicu Bilješke u koju ćete zapisivati podatke vezane uz kuhanje ili neki recept (npr. pretvorbu mjera i sl.). Isto tako, savjetujem vam da u kategorije Glavna jela, Prilozi i Deserti stavljate samo one recepte koje ste isprobali i koji se sviđaju vama i vašim članovima obitelji, a ostale u kategoriju Isprobati (nakon što ih isprobate, možete ih premjestiti ili jednostavno baciti/reciklirati/izbrisati).
Idući petak očekujte post s fotkicama mog DIY planera za vjenčanje, nekoliko smjernica za njegovo korištenje, a možda i dvije-tri pametne o organizaciji vjenčanja. (jes,ajemgetinmerid!). :)