petak, 9. lipnja 2017.

Uređenje spavaće sobe (2. dio)

petak, 9. lipnja 2017.
Jeej, napokon ste dočekali i ovaj post! (Kako su stvari krenule, mislila sam da ga neću nikad napisati.)

Spavaća soba - napredak

Uglavnom, da ne duljim previše, u prvom postu o uređenju spavaće sobe mogli ste vidjeti kako je soba izgledala prije i koji su bili planovi za njezino uređenje. :)

Većinu zacrtanih poslova smo odradili (i to u vrlo kratko vrijeme nakon objave posta).

Znači, popravili smo prozor, još jednom obojali cijelu prostoriju, prelakirali parket te dizajnirali, kupili i sastavili namještaj (fale nam još jedino vrata na ormaru).

Sofijinu komodu smo dovezli iz ZG-a, a krevet i ormar smo, isto kao i ranije komodu, kupili u Iverpanu.

Ovako je izgledala skica ormara...


... a ovako to izgleda u stvarnosti.

Spavaća soba - napredak
Jedna strana sobe | Druga strana sobe


E, sad, gdje je zapelo? Na odluci o brodskom podu/lamperiji! Moja je prvotna želja bila, nakon vaših prijedloga, zid s prozorima obojati tehnikom "whitewash" (odlično mi to izgleda!), a sve ostalo maknuti. No, mojem se suprugu lamperija jaaako sviđa, toliko jako da je čak ne želi ni bojati (ok, možda sam i ja tu malo pogriješila jer je moj odgovor na sva njegova pitanja "Kako ćemo ovo obojati?", bio "Pa u bijelo!", ha ha ha), a kamoli maknuti.

Tako lamperija, nakon par mjeseci neuspješnog pregovaranja i nagovaranja, ipak ostaje, no potrudit ću se nekako je kamuflirati (već ste vidjeli na fotkama da je dobar dio skriven ormarom).

Što nam onda još preostaje?

Od "većih" poslova, maknuti karnišu i postaviti novu (zavjese će biti duge!), postaviti vrata na ormaru i obojati fuge na dimnjaku (ne znam koliko se vidi na fotki, ali još se nazire plava boja u koju je soba bila prije obojana), a od "manjih" popraviti luster te kupiti još neke dekoracije (dio sam već kupila, ali to ćete vidjeti u trećem dijelu!).

Uređenje je otišlo u malkice drugom smjeru nego na fotki koju sam okačila u prvom postu, no generalno to je to.

Treći dio neće jako brzo (još sam vam dužna i zadnji dio o kupaonici), ali se ipak nadam da mi neće trebati OVOLIKO dugo.

Ništa, uživajte mi u vikendu!

Broj komentara: 8:

  1. Ormar je preeedivan #očiispadoše
    Onaj dio gdje je dimnjak mi je predivan. Ja bih cijeli zid takav.
    Luster je totalno fora.
    Ti da znaš za bojanje lamperije u bijelo... ajme, ajme, to je kao posljednjih par godina i sada in. Kao šta će ti lamperija, a ako već mora biti nek je bijela. Uglavnom, u bivšem stanu (kojeg smo prodali) pola stana bilo je u lamperiji. I da nas sveki nije nagovorila da lamperiju pofarbamo u bijelo, možda stan i ne bi bio bivši. Dobro da smo krenuli od sobe u potkrovlju. Ručno farbati, komad po komad, pa 10 slojeva mat bijele, a ono se još nadzire smeđa. Shebalo nas to farbanje da smo odlučili pustiti nepofarbano (neki dijelovi nepofarbani, neki u 10 slojeva boje) pola sobe za neka bolja vremena. Na kraju prošlo 5 godina, došli novci i da nekome platimo da to napravi umjesto nas, ali džabe... ta polupofarbana lamperija zauvijek je ostavila gorak trag i prva stvar kad smo prodali stan bila je ta da smo rekli kako smo se zauvijek riješili lamperije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za ormar! I nama se sviđa.

      Imamo i takvih zidova, u kuhinji i hodniku... Svašta imamo, ha ha ha..

      Meni se luster prvo nije sviđao, ali sad mi je ok, jedino ga moramo malo skratiti jer se suprug zna udariti.

      A ovo s lamperijom, joj, ima je i u dnevnom i kuhinji i još u jednoj sobi. Nisam znala da se tako teško boja. :/ Doduše, u spavaćoj je nisam mislila skroz u bijelu, nego tom tehnikom gdje se smeđa malo nazire... Naravno, mislila sam prvo negdje isprobati da vidim kako bi to izgledalo. No zasad će ostati tako kako je. :/

      Izbriši
  2. Lep napredak :) I odličan orman!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puževim korakom naprijed, ha ha ha... Hvala ti! :)

      Izbriši
  3. Joj ja sam baš "hejter" lamperije, valjda jer je bila cijelo moje djetinjstvo prisutna u boravku s ostalim smeđim namještajem iz 60,70-ih dok se majka nije izborila za farbanje na bijelo. Kod nas nije bilo toliko problema kao što veli Katarina, valjda ovisi o farbi. Sad ju svakih par godina farbamo jer lagano požuti jer su kuhinja, blagovaona i dnevni jedna ogromna prostorija od sigurno 60-ak kvadrata pa si zamisli kolko je to farbanja hahaha
    Ormar je super, volim dobro iskorišten prostor :)
    I pofarbaj svu lamperiju, osim ak baš voliš tu čudnu smeđu :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako se majka izborila za farbanje? Ja sam sve pokušala, ali moj je dragi jedan tvrdoglavi Bik (po horoskopu, jel). 😂😂

      Izbriši
    2. Kod mene su baka i prabaka bile protiv bilo kakvih radova po kući, ono stara škola, najbolje je ono što su oni napravili "čemu mijenjat kauč prije 20 godina kada smo ga kupili bio je super" a kauču federi išli van. -.-
      Nagodite se za neku drugu stvar tebi bijela lamperija njemu nešto što ti nije toliko bitno hahah, očito je tvoj muž sličan ko moj dečko kojem je baš super što u svojoj sobi ima lamperiju na stropu, meni je to bilo wtf kad sam vidjela hahaha proganja me ta boja 😂😂

      Izbriši
    3. Ma joj, sve sam pokušala... Njemu estetika nije jača strana, tehnički riješi sve savršeno, ali koga briga što su vrata na garaži crveno-bijela jer mu je ponestalo još bijele... 😂😂 Tako da me je strah s njim se nagađati. 😂😂😂

      A i ovo sa starijim generacijama mi je sve poznato.

      Izbriši

Organizirajte se! © 2014