petak, 2. prosinca 2016.

Intervju s profesionalnom organizatoricom: Tamara Kajari, vlasnica tvrtke "Slagalica organiziranje"

petak, 2. prosinca 2016.
U današnjem vam postu donosim još jedan intervju. :) Ovaj put s gospođom Tamarom Kajari, profesionalnom organizatoricom i vlasnicom tvrtke "Slagalica organiziranje"! Na njezinu sam Fejsbuk stranicu naletjela sasvim slučajno i bome se ugodno iznenadila što se i u Hrvatskoj ljudi počinju baviti ovim poslom. :)

Radoznala i sa sto pitanja, zamolila sam Tamaru za jedan kratki intervju, a ona je ljubazno pristala.


Tamara Kajari - Slagalica organiziranje

Daklem, dragi čitatelji, predstavljam vam "Slagalicu organiziranje"!

...

Dobrodošli na moj blog! Predstavite nam se u nekoliko rečenica.
Ja sam Tamara Kajari, certificirana profesionalna organizatorica, supruga jednog strpljivog poduzetnika i majka dvije tinejdžerice.

Tamara Kajari - Slagalica organiziranje
{Izvor}
Koje Vas tri riječi najbolje opisuju?
Komunikativna, pouzdana, realna.

Zašto ste odlučili postati profesionalna organizatorica - tko/što Vas je inspiriralo?
Privremeno napuštanje karijere i ostanak kod kuće dok su djeca bila mala, a suprug često na putu dalo mi je ogroman luksuz viška slobodnog vremena, a to mi je dalo priliku promišljanja o puno stvari pa tako i o sebi, svojoj budućnosti, svojim afinitetima, znate, o svemu onome o čemu ne stignete razmišljati dok studirate, tražite posao, rađate i mijenjate pelene :) Ubrzo sam shvatila da uopće ne želim raditi to što sam studirala nego pokušati ostaviti vlastiti trag radeći ono što najviše volim, a to je organiziranje prostora (stvari) i pomaganje drugima. Zato iz današnje perspektive kažem da mi je odluka da dam otkaz bila dvostruko najbolja odluka u životu, prvo zbog svoje djece, a drugo zbog sebe.

Kako uopće postati profesionalni organizator u Hrvatskoj?
Formalno obrazovanje za to zanimanje u Hrvatskoj ne postoji, ali nije ni nužno za pokretanje posla ili registriranje tvrtke. Ipak, poslovno gledano je naravno prednost pa je moguće ili otići u SAD i fizički pohađati neku edukaciju ili, što sam ja odabrala, to obaviti putem online škole (također američke). Ono što je puno važnije je autentičnost i hrabrost (ili ludost) :) 

Koje sve usluge nudi Vaša tvrtka? 
SLAGALICA organiziranje nudi dva osnovna programa tj. modela: tzv. kućnu slagalicu i uredsku slagalicu. Dakle organiziranje stambenih prostora i organiziranje ureda. U oba modela klijentica bira između istog niza usluga, a to su: organizacija prostora, stvari, ormara, radnog stola, vremena (obaveza), papira (dokumenata), podataka u računalu itd. Zapravo niz je beskonačan jer se sve može organizirati, kao što uostalom znate i sami :) Moja ciljna skupina su žene i to ne bez razloga; razumijem žene koje rade i imaju obitelj, razumijem žene koje bi puno toga htjele, ali misle da moraju prvo odraditi puno toga što ne bi htjele, ali "moraju". Uz to, od nedavno jako dobro razumijem i žene koje uz obitelj i svakodnevne kućanske aktivnosti i odgoj djece pokušavaju i graditi vlastiti posao. Zato mi je namjera pomoći ženama da istinski vjeruju da ne moraju sve odmah i da ne moraju sve same. I da se smiju sjetiti i sebe :)
Slagalica organiziranje
{Izvor}


Opišite nam svoj prosječni radni dan.
Moj radni dan je uvelike ovisan o broju sati "na terenu", ali osnovni raspored postoji. Znači jutro je za obitelj, doručak pred odlazak kćeri u školu, vrijeme za moju yogu i malo čitanja. Nakon toga idem u ured ili odmah kod klijentice, a ako mi to opseg posla dozvoljava i ako nisam van grada svakako nastojim biti kod kuće u vrijeme ručka. Nakon toga vraćam se u ured ili na teren i najčešće radno vrijeme završava do 19h iako realno u mojoj glavi moj posao živi 0-24. 

Koji Vam je najdraži, a koji najgori dio posla?
Ako pod posao mislite na samo organiziranje onda mi je najdraži dio kreiranje organizacijskih rješenja na temelju onoga što saznam od klijentice, a najmanje zabavan dio je naravno raščišćavanje viška stvari jer je to klijenticama najteže. No ako me pitate općenito, najdraži dio mi je kad na kraju vidim zadovoljstvo i zahvalnost na licu klijentice i njeno ogromno olakšanje kad shvati koliki je pomak napravila samo zahvaljujući svojoj odlučnosti. To je najveća nagrada jer potvrđuje da sam donijela pravu odluku kad sam pokrenula posao.

Kako usklađujete privatne i poslovne obaveze?
Moj biznis je još na početku i samim tim opseg posla još nije takav da bi to bitno kompliciralo privatnu stranu života. No ne očekujem probleme ni kasnije jer su mi kćeri već samostalne, suprug je sve manje na putu i velika mi je podrška, a zamislite znam se i organizirati :) Šalu na stranu, uvijek planiramo i dogovaramo sve privatne obaveze suprug i ja zajedno, a često i u četvero tako da nema nekih iznenađenja. 

Koji je, po Vašem mišljenju, najvažniji savjet kojeg bi trebale poslušati osobe koje imaju problema s organizacijom stvari, prostora i vremena?
Vrlo jednostavno, neka mi se jave. Uvela sam besplatne konzultacije i svakoj ženi poklanjam do sat i pol razgovora bez ikakve obaveze i troška. Tako će na najjednostavniji način vidjeti "gdje stoje", saznati sve o usluzi za koju mnoge nisu ni znale da postoji kod nas, ali najvažnije - shvatit će ogromne mogućnosti koje su pred njima i koje su sasvim izvedive.

Preporučite nam svoju najdražu knjigu ili internetsku stranicu o organiziranju.
Jako volim knjigu "Organizing for your brain type" (Lanna Nakone) koja objašnjava znanstvenu podlogu mom uvjerenju da nije isti način organiziranja izvediv za svakoga, a od web stranica bih izdvojila www.theminimalists.com jer govori o zamkama materijalizma i posjedovanja stvari, što je uvelike uzrok najvećeg broja organizacijskih problema danas. 

Biste li u svom domu radije imali neorganiziran ormar s odjećom ili neorganiziranu kuhinju? :)
Odlično pitanje! Da živim sama vjerojatno bi odgovor bio kuhinja jer sam u zadnje vrijeme sve manje u njoj :) No kad prostor dijelite s drugim ljudima jako je važno da organizacijski sistem funkcionira za sve ukućane i zato bih rađe imala kaotičan ormar, ali da znam da me moji neće sto puta dnevno pitati gdje stoji daska za rezanje ili zdjelica za pahuljice :)

Kako Vam se potencijalne klijentice mogu javiti?
Web stranica je www.slagalicaorganiziranje.hr sa svim detaljima o meni i mojim uslugama te blog člancima i novostima, kao i kontakt obrascem putem kojeg mi žene mogu poslati e-mail. Za facebook korisnike tu je službena fb stranica www.facebook.com/slagalicaorganiziranje sa redovitim obavijestima, novostima i savjetima, a osim toga naravno dostupna sam na mobitelu 091/5199-385 kao i putem Whatsapp i Viber aplikacije.

...

Hvala Tamari na iscrpnim i zanimljivim odgovorima i mnogo sreće u daljnjem radu (naravno, bilježim se za neku suradnju u budućnosti)!

Uživala sam čitajući odgovore, a usput i nešto naučila. :) Jako mi je drago što se i u Hrvatskoj polako prepoznaje potreba za ovakvom vrstom usluge i što nas ima još opsjednutih očaranih organizacijom.

Ništa, nadam se da vam se svidio ovaj post - slobodno ga podijelite na Fejsu! Ako imate organizacijski problem koji vas muči i ne znate ga riješiti, javite se Tamari, a u međuvremenu pročitajte njezinih 10 zapovijedi za uspješno organiziranje.

Uživajte mi u vikendu!

Broj komentara: 5:

  1. Baš mi je drago da imate dostupnu ovakvu vrstu usluga. Želim gospođi Tamari puuuno uspeha!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno super za sve kojima treba pomoć. I ja se pridružujem željama! 😊

      Izbriši
  2. Super je da ovako nešto postoji!

    OdgovoriIzbriši

Organizirajte se! © 2014