petak, 30. rujna 2016.

Uređenje kupaonice (1. dio)

petak, 30. rujna 2016.
Ta-daa!! Prvi post iz stare/nove kuće, napokon!

Kao što znate, prije nekoliko mjeseci odselili smo iz stana u Zagrebu i vratili se na "djedovinu", tj. kuću u kojoj je suprug odrastao. Kuću je sagradio njegov djed prije skoro pedeset godina i otada se u nju nije previše ulagalo što znači da nas čeka mnogo posla.

Kuća je katnica, zidana tzv. fasadnom ciglom, a ima kuhinju, smočnicu, dnevni boravak, kupaonicu i 4 sobe (dobro, i 123 hodnika, kako se to već gradilo u ondašnje vrijeme, ha ha ha), a njezina najveća posebnost su predivne spiralne stepenice koje povezuju prizemlje i kat. Većina kuće je u drvu, s dosta prirodnog svjetla pa će nam kao inspiracija za uređenje poslužiti skandinavski stil (ako vas zanima kako sam to otprilike zamislila, slijedite me na Pintrestu).

Izgled kuće vidjet ćete u daljnjim postovima, i to u nastavcima, vjerojatno u obliku stanje prije & planovi - napredak - finalni izgled.

Daklem, do kraja ove godine cilj nam je postaviti centralno grijanje te renovirati kupaonicu (o tome za minutu) i spavaću sobu (barem djelomično). Ostalo ćemo kako stignemo (premda bi moja kontrol frik strana da sve uredimo odmah i sad). :D

Mala digresija:
Zasad smo još uvijek kod mojih; suprug gotovo sve radi sam, a uz renoviranje i posao ima milijun drugih obaveza. Ovih dana se više ne vidimo, nego vidimo. :(

Ok, nakon ove pozadinske priče, prijeđimo mi na temu ovog posta - uređenje kupaonice!


Kao što možete zaključiti iz naslova, a spomenula sam i gore, u ovom prvom postu pokazat ću vam stanje kupaonice prije i koji je bio plan za njeno uređenje (namjerno pišem u perfektu jer je kupaonica skoro gotova pa post o samom procesu renoviranja očekujte vrlo brzo!).

Da ne duljim previše, slijede fotke prije uređenja... Pripremite se za povratak u sedamdesete. :D

Uređenje kupaonice - prije


Uređenje kupaonice - prije




Inače sam ja, kao "vrijedna" blogerica, zaboravila fotografirati kupaonicu prije nego ju je dragi demolirao pa ste sad vidjeli fotke koje je on napravio prije nekoliko godina, i to slučajno, isprobavajući fotoaparat. Zato i nema fotke gdje je kupaonski ormarić - pokušajte do kade zamisliti ormariće iz sedamdesetih. :D

Što sad sve treba napraviti?
  • Izbiti prozor i staviti manji.
  • Razbiti pločice.
  • Promijeniti instalacije.
  • Postaviti podno grijanje.
  • Sve zabetonirati i ožbukati.
  • Izabrati pločice i kupaonski namještaj.
  • Zalijepiti pločice.
  • Okrečiti strop.
  • Postaviti radijator i kupaonski namještaj.
  • Očistiti, organizirati i dekorirati.

Pretpostavljam da možete zaključiti koji je suprugov dio posla, a koji moj. ;)

Sad vas neću zamarati s grubim radovima (fotke ćete vidjeti u drugom dijelu posta), nego bih vam željela pokazati tzv. moodboard, čisto da vidite u kojem se smjeru kreće naša inspiracija.

Uređenje kupaonice - plan i moodboard

Daklem, modernije bijele zidne pločice, podne pločice koje bojom i teksturom imitiraju drvo, ogromna kada i umivaonik s ugrađenim ormarićima (kupaonica je prilično velika, ali nam nažalost ne bi stala dva umivaonika). Još nisam "na ti" s dekoracijama, znam jedino da bih nešto zeleno i drveno, ha ha ha.

Imate vi kakve prijedloge u vezi dekoracija? Koju biste boju ručnika i tepiha preporučili? Slobodno se raspišite, posebno ako ste i sami ljubitelj ovakvog stila. :)

Eto, nadam se da vam se sviđaju naše ideje, ali i ovakva vrsta postova. Uživajte mi u vikendu!

Broj komentara: 8:

  1. Kod mene doma jedna je kupaona bijelo plava i mislim da takvu ima hrpa ljudi haha, a druga je naračasto bijela (i pločice i sve ostalo) i meni je baš super :)
    Uzmi si neke žive boje ručnika i tepiha tako da ti bude uvijek veselo kad se moraš polumrtva tuširati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha ha ha, i moji imaju plavo bijelu. 😊 Hvala na prijedlogu za ručnike. ☺

      Izbriši
  2. Super, jedva čekam sljedeće postove na ovu temu :)
    Za ručnike ideja da budu u dvije boje koje predvladavaju u kupaonici - zeleni i smeđi, a mogu i bijeli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bijeli budu svakako, sad još nisam odlučila za drugu boju. 😊

      Izbriši
  3. Ovo izgleda odlično, nadam se da vam je ispalo kao na ovim slikama. Nikad nisam videla ovakve podne pločice, ali sam sad 'kupljena'. Baš bih volela da ih ja imam! (Mada ništa od toga, mi planiramo da kupimo nešto već uređeno, nismo tip za renoviranje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neće ispasti baš kao na slikama, ali će biti blizu, bar se nadam. ☺ Meni se takve pločice isto jako sviđaju. A što se tiče renoviranja, imam sreće što moj dragi zna napraviti sve i svašta pa ideje lako pretvori u djelo, jedino što je to prilično vremenski zahtjevno.

      Izbriši
  4. Mi smo trenutno isto u fazi pred demoliranje kupatila i već nekih 7 godina živimo u kući od moje bake i djede koja je zahtijevala punooo grubih radova (krov, izolacija, centralno...) tako da je kupatilo tek sada došlo na red...problem su nam predstavljale stare vodovodne cijevi koje je trebalo zamijeniti pa smo stalno odgađali početak radova. Da ne pričam o čekanju majstora što se toliko odužilo da je suprug odlučio srediti cijevi sam! Sad već jedva čekam da sve bude gotovo! :) Veselim se novim postovima i želim vam puno sreće, znam da će vam trebati! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nepouzdanost majstora su i supruga naveli da većinu stvari sam napravi. Hvala, sretno i vama! 😊😊

      Izbriši

Organizirajte se! © 2014