Naša minimalistička spavaća & dječja soba

Nakon male pauze (prošli četvrtak u 20:40 stigla nam je mala Sofia), i ovog petka nastavljamo sa serijom postova o pripremama za bebu. :) :)

Prva tri posta možete pročitati ovdje:

1. Što je u mojoj torbi za rodilište?
2. Popis osnovnih stvari za bebu
3. Trudnička (zimska) modna kapsula

Danas je na redu organizacija spavaće sobe. Do sada baš i nisam puno pisala o toj temi; pokazala sam vam tek organizaciju ormara i noćnog ormarića. Vjerojatno znate da živimo u malom stanu s još manjom spavaćom sobom, a sada je u nju trebalo pospremiti i stvari za bebu! Sva sreća da mi sami nemamo previše stvari jer stvarno ne znam kako bi onda to iskombinirali. :)

Minimalistička spavaća i dječja soba

Daklem, naša je spavaća soba prilično minimalistička - sastoji se od kreveta, dva noćna ormarića, dvije lampe, ormara i slike, a prevladavaju smeđa, crvena, krem i bijela boja. Iako ste već neke naznake o izgledu sobe mogli dobiti kroz postove o organiziranju ormara i noćnog ormarića, evo i fotki svega ostaloga:

Minimalistička spavaća soba - prije

Minimalistička spavaća soba - prije
Minimalistička spavaća soba - prije






Minimalistička spavaća soba - prije

Nasuprot kreveta je ormar i to je zapravo to. :)

Inače, namještaj u sobi dali smo raditi po mjeri, posteljina je šivana, a ukrasni jastuci su kupljeni s kaučom koji se nalazi u drugom stanu. Lampe smo još nekad davno kupili u Emmezeti, slika je vjenčani poklon, a posudicu u kojoj čuvam prsten sam napravila od FIMO mase.

Iako mala (da dobijete bolji osjećaj "veličine" ove sobe, prva je fotka napravljena doslovno s vrata, a za drugu sam bila naslonjena na ormar, ha ha ha), za naše je potrebe bila potpuno dovoljna. Nakon što smo saznali da čekamo prinovu, počeli smo mozgati kako u nju "ubaciti" stvari za bebu. 

Od namještaja smo u sobu jedino mogli smjestiti komodu za presvlačenje i krevetić, doduše, ta su dva komada namještaja i više nego dovoljna za bebu. Da bismo smjestili krevetić, morali smo "žrtvovati" jedan noćni ormarić (zato sam napravila jedan "priručni", od knjiga), a drugi zajedno s krevetom (i slikom) pomaknuti udesno. Bilo je tu još raznih opcija (npr. krevet okrenuti na drugi zid, a krevetić staviti s njegove donje strane), ali prva nam se činila najbolja. Komodu smo odlučili staviti kraj ormara, iza vrata, jer je to zapravo bilo jedino moguće rješenje (tu nam je prije stajao koš za prljavo rublje).

Zajednička spavaća i dječja soba

Dječji krevetić u zajedničkoj sobi

Komoda za presvlačenje bebe


Inače, krevetić je suprugov, a komodu smo dali raditi po mjeri (ja sam bila idejni začetnik, a suprug dizajner i montažer). :) Boju namještaja, "vidljive" stvari za bebu i dekoracije nastojala sam upariti s već postojećim bojama kako bi dobila skladnu cjelinu - suprug se šalio da ćemo trebati prebojati sobu ako ne pronađem krem podlogu za presvlačenje, ha ha ha. 

Više o organizaciji krevetića i komode te izradi dekoracija možete pročitati u idućem postu.

Ništa, nadam se da će nam ovakav raspored namještaja odgovarati i da vam se sviđa ova mala preobrazba spavaće u zajedničku sobu. :)

P.S. Zasad dobro odgovara, nekako se snalazimo, s obzirom na moje neiskustvo s novorođenčadi i dvije lijeve, ha ha ha.. :)

Uživajte u vikendu!

Oznake: , , , , ,