Jednostavna dekoracija za Valentinovo

Sretan vam sutrašnji Dan zaljubljenih! Ove sam godine svoj kutak na polici odlučila ukrasiti u bojama Valentinova. Nakon jesenske i božićne dekoracije na red su stigla i srčeka. Dobro, ne baš srčeka, batjugetdpojnt.

Kao i u prošlim dekoracijama, i ovaj sam put koristila okvir za fotografije, malu vazu i svijeću.

U programu PicMonkey dizajnirala sam predložak s prugicama, tekstom i brkovima. :) Najprije sam odabrala opciju Design pa Overlays. Zatim sam učitala besplatnu fotku sivo-bijelih prugica koju sam pronašla onlajn, a onda brkove (brkovi, usne, naočale, zvjezdice i drugi raznorazni oblici dio su ponude ovog programa). Nakon brkova, dodala sam i slova crvene boje (koristeći opciju Text).


Predložak možete preuzeti ovdje. :)

Fotku sam prebacila u programzaobraduteksta, promijenila dimenzije tako da odgovaraju okviru, isprintala je, izrezala i umetnula u okvir.


Vazu sam odlučila ukrasiti crnim i crvenim perlicama, a inspiraciju sam pronašla na stranicama Chemaco Hobby Art Centra. Kao što sam već spomenula, koristila sam crne i crvene perlice, obostrano ljepljivu traku, škare, olovku, tanjurić, vazu i svijeću (i šećer).

Odrezala sam komad trake, na njoj nacrtala usne, izrezala i zalijepila na vazu. Vazu sam zatim "uvaljala" u perlice, usipala šećer i umetnula svijeću. Sve detalje vezane za dekoraciju vaze definitivno proučite na gornjem linku!

Izvor lijeve fotografije (inspiracija): Chemaco Hobby Art Centar

Vrlo jednostavno, a lijepo... Ukrašavate li i vi svoj dom za Valentinovo? Uz brkiće i pusice (i srčeka) sretno vam Valentinovo!

Oznake: , , , , ,