Organiziranje začina

Evo nas i u kuhinji - danas organiziramo začine! Načina na koji možete organizirati začine stvarno je mnogo, a u ovom postu predstavit ću vam svoj omiljeni.







Sjećate se posta o zahvalnicama za goste na svadbi? Na svadbi gostima nismo dijelili klasične zahvalnice s fotografijom, nego male staklenke meda. E sad, budući da mi je ostao određeni broj staklenki, med sam "prebacila" u veće staklenke, a male oprala, osušila i odlučila iskoristiti za spremanje začina. Dosad sam začine ostavljala u svojim orginalnim pakiranjima pa ih prebacila u uniformirane vrećice, ali ni jedan ni drugi način nisu se pokazali praktičnim - do ovog. :)

Osim staklenki, koristila sam i spremnike namijenjene baš začinima (za sol, šećer, slatku mljevenu papriku i mješavinu začina) koje sam također već imala.


U programuzaobraduteksta osmislila sam naljepnice, okrugle za staklenke, a četvrtaste za spremnike. Koristila sam Sliku (Picture) sivo-bijelih prugica, Tekstni okvir (Text box) i font Mistral crne boje.
Predložak sam, es olvejs, isprintala, izrezala naljepnice i obljepila ih folijom da se ne zaprljaju.


S druge sam strane naljepila samoljepljivu traku i naljepnice naljepila na spremnike. Naljepnice možete isprintati i na ljepljivom papiru pa ćete uštedjeti vrijeme na rezuckanju trake. :)



Nakon ljepljenja naljepnica, sve sam začine "prebacila" u nove spremnike. Za najbezbolnije prebacivanje poslužite se lijevkom. :)



Velike spremnike posložila sam jedan do drugog, a staklenke u plitku kutiju (iskoristila sam poklopac kutije za cipele, ali ga još moram ukrasiti). Svi su začini "skriveni" na polici na kuhinjskom šanku.


Začine sam složila prema abecednom redu radi lakšeg snalaženja, a kutiju prema potrebi mogu izvući ili pak sakriti.



I to je to! :) Jednostavno, a nije me koštalo ni kune jer sam sve potrebne materijale već imala. Kako vi organizirate svoje začine?

P.S. Sad sam tek shvatila da sam zamijenila V i T. Ups!

Oznake: , , ,