petak, 13. lipnja 2014.

Organizacija računa, jamstva i uputa

petak, 13. lipnja 2014.
Nakon malog odmora prošli tjedan, ovog vas petka očekuje post o organizaciji računa, jamstva i uputa. Vjerujem da svi imamo problema s pospremanjem, a onda i pronalaskom jamstva ili uputa koje nam hitno trebaju, a leže negdje zaboravljene u ladici.

Za organiziranje svih tih papira trebat će vam:
  • fascikl tvrdih korica
  • prozirne košuljice
  • plastična omotnica
  • male zip-lok vrećice
  • spajalice
  • klamerica
  • naljepnice
  • kemijska olovka
  • tvrđi bijeli papir
  • računalo i programzaobraduteksta
  • printer

Najprije prikupite sva jamstva i upute koje su "pospremljene" na različitim mjestima, a onda ih razvrstajte prema kategorijama. Ja sam se odlučila za nekoliko kategorija: Kućni aparati, Namještaj, Elektronika i Ostalo. Pomoću programazaobraduteksta odmah možete napraviti i oznake te ih isprintati i izrezati.






Nakon što ste prikupili i razvrstali papire prema kategorijama, vrijeme je da pogledate svaki papir posebno i procijenite treba li vam on uistinu ili ga možete baciti. Papire koje ćete zadržati spojite spajalicom ili klamericom (npr. zajedno ćete spojiti papire za frižider pa papire za toster itd.).



Papire koje ste spojili stavit ćete u prozirnu košuljicu i na nju naljepiti oznaku, a košuljice u fascikl.



U ovaj fascikl, osim računa, jamstva i uputa možete spremiti i sitne zamjenske dijelove. Dijelove pospremite u male zip-lok vrećice, obilježite ih i stavite u plastičnu omotnicu pa umetnite u fascikl.



I to je to! Jednostavan način za organiziranje računa, jamstva i uputa. Kako vi organizirate svu tu papirologiju? Voljela bih pročitati vaša iskustva...

Idućeg petka očekujte još dvije-tri o organizaciji vjenčanja! Čitamo se...

Nema komentara:

Objavi komentar

Organizirajte se! © 2014