Kao što sam spomenula u prošlom postu, danas će biti riječi o
tjednom planiranju. Zapisivanje sastanaka i obaveza na jednom mjestu u mojem je
slučaju bilo glavni razlog za izradu planera. Iako sam osmislila mali milijun sastavnica,
predložak za tjedno planiranje koristim najčešće.
Zašto uopće zapisujem sastanke, obaveze i ostale zadatke koje
moram obaviti? Prvenstveno da ne zaboravim na njih, ali i jer volim osjećaj
koji pruža stavljanje kvačice kraj obaveze koju sam ispunila – očistitikuhinjskeelemente – ČEK! Ta mi kvačica daje osjećaj
postignuća, a svi volimo kad nam je dan produktivan, zar ne?
Kako izgledaju moji predlošci za tjedno planiranje?
Prije same izrade predložaka,
razmišljala sam koji bi mi oblik planiranja najbolje odgovarao – godišnji,
mjesečni, tjedni ili pak dnevni. Godišnji i mjesečni pregled mi nekako nisu
praktični pa sam se odlučila za kombinaciju tjednog i dnevnog. S lijeve strane
nalazi se tablica za zapisivanje sastanaka (posjeti zubaru, liječniku,
razgovori za posao, kave s prijateljicama itd.), a s desne dnevna TO-DO lista.
Tablicu za zapisivanje sastanaka radi bolje preglednosti podijelila sam prema danima i dijelovima dana (jutro, popodne, večer). TO-DO listu sam pak nadopunila prozorčićima Inspiracija,
Zdrav život, Projekti i Menus. Nakon nekog vremena, shvatila sam da određene zadatke uvijek radim istim danom (npr. petkom osmišljavam jelovnik za sljedeći
tjedan) pa ih nema smisla zapisivati iz tjedna u tjedan i tako zauzimati mjesto
za ostale obaveze. Da bih ipak imala popis zadataka koje moram obaviti određeni
dan, na tvrđem papiru isprintala sam dvije tablice – Svakodnevna TO-DO lista i
Zadaci prema danima. U prvu tablicu upisala sam stvari koje radim svaki dan
(npr. vježbanje, brzo pospremanje stana), a u drugu ono što radim određenim
danom (kao što sam već spomenula, petak je, osim za objavu postova, i dan za
osmišljavanje jelovnika).
Radi lakšeg snalaženja u planeru,
trenutni tjedan i odgovarajuću TO-DO listu označavam spajalicom. Presavinuta u
obliku srca vrlo je efektna stvarčica za označavanje, a moguće ju je napraviti
u nekoliko koraka.
Što koristim pri planiranju?
Za pisanje najčešće koristim olovku jer tako
mogu vrlo jednostavno izbrisati neki sastanak ako mu se promijeni vrijeme
održavanja. Osim olovke i gumice koristim i male naljepnice za označavanje
bitnih datuma, npr. rođendana, godišnjica i sl. Sve potrebne stvari čuvam u
plavoj plastičnoj omotnici koju prema potrebi zakvačim na stražnju stranu
planera.
Iako se ovaj način planiranja možda čini
kompliciran ili čak nepotreban, meni zasad u potpunosti odgovara. Kao što sam
napisala na početku, volim planirati, a onda s ponosom čekirati obavljeni zadatak.
A vi? Kako planirate? Volite li detaljno
isplanirati cijeli dan ili pak tu i tamo zapišete neki sastanak? Što koristite
pri planiranju? Olovku, plavu kemijsku olovku ili one u bojama? Podijelite sa
mnom svoja razmišljanja…
U sljedećem postu očekujte kvik tip o organiziranju plastičnih
vrećica.
Oznake: lista, organizacija, planer